διακοπές χαλάρωσης
το ξενοδοχείο νομίζω δεν αξίζει να είναι 5 αστέρων. μάλλον για 4 αστέρων. το πρόγευμα μπορούσε να ήταν πιο πλούσιο. το προσωπικό ήταν αρκετά εξυπηρετικό. τα ποτά στο mini bar δεν ήταν ακριβά. οι τιμές ήταν προσιτές και στο μπαράκι έξω στην πισίνα. η πισίνα ήταν καθαρή και η θέα στη θάλασσα απίστευτη. φυσικά η θάλασσα δεν συστήνεται για κολύμπι εκτός εάν είσαι καλός κολυμβυτής.
Cerrar
A poca distancia de Tumbas de los reyes. Para un relax sin igual, nada como una visita al spa, que ofrece masajes. Si quieres divertirte aquí tienes para elegir, con instalaciones recreativas como pistas de tenis al aire libre, una piscina al aire libre y una piscina cubierta. Encontrarás además...