διακοπές χαλάρωσης
το ξενοδοχείο νομίζω δεν αξίζει να είναι 5 αστέρων. μάλλον για 4 αστέρων. το πρόγευμα μπορούσε να ήταν πιο πλούσιο. το προσωπικό ήταν αρκετά εξυπηρετικό. τα ποτά στο mini bar δεν ήταν ακριβά. οι τιμές ήταν προσιτές και στο μπαράκι έξω στην πισίνα. η πισίνα ήταν καθαρή και η θέα στη θάλασσα απίστευτη. φυσικά η θάλασσα δεν συστήνεται για κολύμπι εκτός εάν είσαι καλός κολυμβυτής.
Schließen
Königsgräber in der Nähe. Gönn dir einen Besuch des Wellnessbereichs, der Massagen bietet. Für deine Freizeit bieten sich folgende Einrichtungen an: Tennisplätze im Freien, Außenpool und Innenpool. Kostenloses WLAN, ein Concierge-Service und Babysitting (gegen Gebühr) stehen ebenfalls zur...