διακοπές χαλάρωσης
το ξενοδοχείο νομίζω δεν αξίζει να είναι 5 αστέρων. μάλλον για 4 αστέρων. το πρόγευμα μπορούσε να ήταν πιο πλούσιο. το προσωπικό ήταν αρκετά εξυπηρετικό. τα ποτά στο mini bar δεν ήταν ακριβά. οι τιμές ήταν προσιτές και στο μπαράκι έξω στην πισίνα. η πισίνα ήταν καθαρή και η θέα στη θάλασσα απίστευτη. φυσικά η θάλασσα δεν συστήνεται για κολύμπι εκτός εάν είσαι καλός κολυμβυτής.
Fermer
À proximité de Tombes des rois. Rejoignez le spa de l'hébergement, un centre bien-être qui propose des massages, et permettez qu'on prenne soin de vous. Si vous mettez la détente avant toute autre chose, n'hésitez pas à profiter des nombreuses infrastructures de loisirs proposées par...