διακοπές χαλάρωσης
το ξενοδοχείο νομίζω δεν αξίζει να είναι 5 αστέρων. μάλλον για 4 αστέρων. το πρόγευμα μπορούσε να ήταν πιο πλούσιο. το προσωπικό ήταν αρκετά εξυπηρετικό. τα ποτά στο mini bar δεν ήταν ακριβά. οι τιμές ήταν προσιτές και στο μπαράκι έξω στην πισίνα. η πισίνα ήταν καθαρή και η θέα στη θάλασσα απίστευτη. φυσικά η θάλασσα δεν συστήνεται για κολύμπι εκτός εάν είσαι καλός κολυμβυτής.
Chiudi
Nelle vicinanze di: Tombe dei Re. Rigenerati presso la spa abbandonandoti ai benefici dei massaggi. Se cerchi opportunità di svago, apprezzerai i campi da tennis all'aperto, una piscina all'aperto e una piscina coperta. Questo hotel propone, inoltre, il Wi-Fi gratuito, servizi di concierge e un...